Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 2

1
Naslov:Pedagogija / [glavni urednik Vlatko Pavletić] ; [autori pojedinih poglavlja Nikola Potkonjak ...et al.]
Impresum:Zagreb : Matica hrvatska , 1968
Materijalni opis:2 sv. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Ključne riječi:pedagogija * osnove pedagogije * pedagogijska znanost * pregled
Sažetak:Pedagogija 1: <Predmet pedagogije>, <Pedagoška metodologija>, <Psihički razvoj djeteta i omladinca>, <Cilj i organizacija sistema odgoja i obrazovanja u SFRJ>, <Nastavnik - odgajatelj>, <Suvremeno obrazovanje>, <Fizički odgoj>, <Intelektualni odgoj>, <Moralni odgoj>, <Estetski odgoj>; Pedagogija 2: <Porodica i odgoj>, <Predškolski odgoj>, <Škola>, <Pedagoška problematika slobodnog vremena>, <Specijalni odgoj>
Podaci o svescima:1 : Pedagogija. - 505 str. ; 24 cm
2 : Pedagogija. - 503 str.; 24 cm
UDK:37.01
Signatura:PE 37.01 PED
Inventarni broj:8484, 8485, 9811
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:2992

2
ISSN:1334-7888
Autor:Herzog, Walter
Naslov:Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Marko Palekčić] ; God. I (2004), br. 1, str. 11-21
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2004
Napomena:Tema broja: Interkulturalni stavovi hrvatskih srednjoškolaca; . - Izvorni znanstveni članak; . - Str. 19-20: Bibliografija
Sažetak:<Pedagogija još uvijek ne raspolaže općeprihvaćenom definicijom temeljnog pojma odgoja. To pokazuje analiza nekoliko odabranih pokušaja definiranja koji fenomen odgoja shvaćaju izrazito usko. Opisanim definicijama se osobito zamjera što ne uspijevaju uključiti i društvenu osnovu odgoja. Presudan razlog za uskoću pojmovnih utvrđenja pretpostavlja se u prostornoj metaforici pomoću koje se u znanosti o odgoju obrađuju pojmovni problemi. Prostorna metaforika nije u stanju spoznati društvene fenomene u njihovoj dinamici. Kako bismo dospjeli do primjerene definicije pojma odgoja, predlaže se koristiti modalno vrijeme kao osnovicu za pojam odgoja. U sklopu razumijevanja vremena diferenciranog u prošlost, sadašnjost i budućnost odgoj se javlja utemeljen u društvenim interakcijama koje počivaju na recipročnoj strukturi.>
Ključne riječi:odgoj * znanost o odgoju * pedagogija * socijalna interakcija
UDK:37.01
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:399

Upit: UncontrolledTerms_swish=(pedagogijska znanost )

login